Biura na wynajem SALUS

Firma Salus od 2000 roku wspiera działalność biznesową świadcząc usługi doradztwa personalnego.

O nas

Korzystając z naszego doświadczenia mamy do zaoferowania naszym dotychczasowym i nowym Klientom unikalną usługę kompleksowego outsourcingu biznesowego.

Dzięki temu, że sami jesteśmy bardzo wymagający, możemy sprostać najwyższym wymaganiom naszych Klientów. Nasza oferta skierowana jest do firm, które poszukują kompleksowego bądź tylko częściowego wsparcia w prowadzeniu biznesu.

Oferujemy usługi począwszy od najprostszych – jak wirtualne biuro lub wynajem biura na godziny, do najbardziej zaawansowanych – takich jak doradztwo personalne, prawne, podatkowe oraz gospodarcze. Oczywiście, nie robimy wszystkiego sami, ale lata doświadczeń biznesowych nauczyły nas jak wybierać najlepszych partnerów na rynku.

Dlaczego warto?

Drogi przedsiębiorco,

Jak wiele czasu spędziłeś dotychczas na poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla Twojego biznesu?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, o ile więcej czasu mógłbyś poświęcić Twoim klientom, gdyby tę pracę wykonał za Ciebie ktoś inny?

Czy liczyłeś kiedyś o ile wtedy wzrósłby Twój dochód?
A gdybyś jeszcze dodatkowo zyskał poczucie bezpieczeństwa, że Twoje sprawy są załatwiane w sposób profesjonalny i nie musisz się zastanawiać, czy wybrałeś odpowiednie firmy?

A jeżeli jeszcze będziesz miał prestiżową lokalizację, komfortowe klimatyzowane biuro, profesjonalną obsługę sekretarską lub asystencką, dostęp do sal konferencyjnych i okaże się, że będzie Cię to kosztować znacznie mniej, niż gdybyś to organizował na własną rękę? Wystarczy? Jeżeli nie, zawsze możesz nas poprosić o więcej!

Czy mając w zasięgu ręki takie możliwości, naprawdę warto pozostać przy zdobywaniu doświadczeń samemu?

Konkurencyjne ceny

Prestiżowa lokalizacja

Konsultacja i doradctwo

Oferta

Idealne rozwiązanie dla firm mających siedziby w domach oraz dla tych, którzy dopiero rozpoczynają działalność na rynku. Biuro Wirtualne to prosty i efektywny kosztowo sposób, aby podnieść prestiż i wiarygodność Twojej firmy.

Oferujemy możliwość wynajęcia kompletnie wyposażonych, klimatyzowanych pokoi biurowych na stałe, bądź na godziny. Przy wynajęciu na dłuższy okres możemy wynajmowaną powierzchnię wyposażyć zgodnie z Twoim, indywidualnym zamówieniem.

Usługa polega na zarejestrowaniu Twojej organizacji w prestiżowym miejscu Wrocławia, w kompleksie apartamentowo-biurowym Rondo Verona. Dzięki zawartej umowie najmu korzystasz z adresu i oferowanych usług dodatkowych płacąc czynsz niewspółmiernie niski w stosunku do posiadanej lokalizacji. Pod tym adresem (będącym jednocześnie adresem rejestrowym firmy) możesz odbierać korespondencję (tradycyjną i elektroniczną), telefony, faksy i spotykać się z Klientami.

Zapraszamy do przeprowadzenia spotkań z klientami, rozmów kwalifikacyjnych czy posiedzeń Zarządu w komfortowej atmosferze jednego z naszych klimatyzowanych pokoi konferencyjnych. Na życzenie zapewniamy pełną obsługę biurową i cateringową.

Chętnie zorganizujemy wyjazdowe spotkanie firmowe z wszelkimi atrakcjami. Szczególnie zapraszamy do zarządzanej przez nas „Rezydencji Pod Świerkami” położonej w malowniczym Karpaczu.

www.rezydencjapodswierkami.com.pl

Korzystając z tej usługi nie musisz już tracić cennego czasu stojąc w kolejkach na poczcie po to, aby odebrać czy nadać ważną korespondencję.

Każdy z naszych Klientów może mieć przypisany (jeden lub więcej) indywidualny numer telefonu czy fax-u. Dzięki temu recepcjonistka będzie mogła połączenie przychodzące zidentyfikować jako adresowane do Twojej firmy.

Asystent dedykowany specjalnie dla Ciebie (w określonym wymiarze czasu) pomoże w załatwianiu wszelkich czynności związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, które zechcesz mu powierzyć.

Dla osób pragnących zaoszczędzić swój czas i środki przy rejestrowaniu spółek prawa handlowego oferujemy kompleksową obsługę tej czynności.

Korzystając z naszej pomocy:
dowiesz się jaka forma działalności będzie dla Ciebie najkorzystniejsza (pod względem podatkowym, odpowiedzialności, etc.)
otrzymasz wzór umowy spółki, który pozwoli zminimalizować późniejsze wizyty u notariusza i koszty z tym związane
wypełnimy wszystkie niezbędne formularze do rejestracji spółki w KRS i innych urzędach
wszystko załatwisz w jednym miejscu w krótkim czasie

Oferujemy szeroki wybór szkoleń „miękkich” i „twardych” prowadzonych zarówno przez naszych trenerów, jak i firmy zewnętrzne.

Jak mawiał Król Salomon – „Gdzie nie ma narady – nie udają się zamysły; lecz gdzie jest wielu doradców – tam jest powodzenie.” (Przyp. 15,22) Dlatego oferujemy naszym klientom wsparcie doradców – osób z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szeroko rozumianego biznesu.

Oferujemy usługi sprawdzonych kancelarii doradztwa podatkowego i biur rachunkowych. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, ile mogą kosztować złe wybory w tej dziedzinie…

Trudno wyobrazić sobie firmę odnoszącą sukces, niekorzystającą z profesjonalnego doradztwa prawniczego. Jak jednak wybrać właściwą kancelarię, aby mieć gwarancję rzetelnej obsługi? Wystarczy zgłosić się do nas!

Na życzenie zapewnimy profesjonalny serwis informatyczny, który wesprze Twoją firmę w zaspokojeniu potrzeb z tej dziedziny – od obsługi sprzętu i oprogramowania do prac związanych z budową stron www włącznie.

Tłumacze współpracujący z nami błyskawicznie przygotują tłumaczenie wszelkich tekstów oraz zapewnią obsługę konferencji i spotkań.

Jeżeli potrzebujesz czegoś więcej ? zgłoś się do nas! Zrobimy wszystko, aby Ci pomóc!

Cennik

Cennik biur i sal konferencyjnych

Pokój spotkań

190zł/dzień
  • 30 zł netto / godzina
  • W cenie wynajmu wszystkich pomieszczeń kawa, herbata i woda gratis.
  • Podane ceny są cenami netto

Sala konferencyjna 2 (Business)

290zł/dzień
  • 50 zł netto / godzina
  • W cenie wynajmu wszystkich pomieszczeń kawa, herbata i woda gratis.
  • Podane ceny są cenami netto

Sala konferencyjna 3 (Classic)

290zł/dzień
  • 50 zł netto / godzina
  • W cenie wynajmu wszystkich pomieszczeń kawa, herbata i woda gratis.
  • Podane ceny są cenami netto

Sala konferencyjna 1 (Prestige)

390zł/dzień
  • 70 zł netto / godzina
  • W cenie wynajmu wszystkich pomieszczeń kawa, herbata i woda gratis.
  • W cenie wynajmu rzutnik multimedialny
  • Podane ceny są cenami netto

 

Po godzinie 16.00 i w dni wolne od pracy cena wynajmu jest wyższa o 25 zł netto za każdą godzinę.

Minimalna wartość zamówienia w dni wolne od pracy to 300 zł netto

Czekamy na Państwa:
poniedziałek – piątek: 8.00 – 16.00
sobota, niedziela: na życzenie klienta

Cennik pakietów

przewiń cennik w prawo >>
 
Pakiet
Start-Up
Pakiet
BIURO
Pakiet
BIZNES
Pakiet
PRESTIŻ
Cennik pakietów - miesięcznie
299,00 zł
499,00 zł
799,00 zł
oferta indywidualna
Prestiżowa siedziba firmy
Indywidualny numer telefonu  
Automatyczne przekierowanie połączeń  
Obsługa połączeń telefonicznych i faksów  
Obsługa korespondencji przychodzącej
Obsługa korespondencji wychodzącej
Rozmowy telefoniczne i faxy wychodzące
wg bilingu
operatora
wg bilingu
operatora
wg bilingu
operatora
wg bilingu
operatora
Odbieranie rozmów telefonicznych - 1 minuta
0,90 zł
30 minut
gratis*
60 minut
gratis**
120 minut
gratis***
Skanowanie poczty - 1 strona
0,50 zł
20 stron
gratis*
50 stron
gratis**
100 stron
gratis***
Wydruk/ksero dokumentów cz-b. - 1 strona
0,40 zł
20 stron
gratis*
50 stron
gratis**
100 stron
gratis***
Wydruk/ksero dokumentów kolor - 1 strona
2,00 zł
2,00 zł
1,90 zł
10 stron
gratis***
Pokój spotkań - 1h
30,00 zł
30,00 zł
6 h gratis**
10 h gratis***
Gabinet - 1h
50,00 zł
50,00 zł
3 h gratis**
5 h gratis***
Sala konferencyjna - 1h
70,00 zł
70,00 zł
66,50 zł
63 zł
Wynajęcie umeblowanego pomieszczenia biurowego
Kompletnie wyposażone biuro stale do dyspozycji Klienta
Wsparcie osobistej asystentki - 1h
50,00 zł
50,00 zł
47,50 zł
2 h gratis***
Pozostałe usługi
cena ustalana jest indywidualnie

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%

* po wyczerpaniu limitu obowiązuje cennik Pakietu Start-Up
** po wyczerpaniu limitu obowiązuje cennik Pakietu Start-Up - 5%
*** po wyczerpaniu limitu obowiązuje cennik Pakietu Start-Up - 10%

Wirtualny spacer

5/5
Ponad 10 lat współpracy z SALUS we Wrocławiu. Korzystamy z usług: wirtualne biuro, co-working, księgowość. Profesjonalizm - ciągłe wychodzenie na przeciw potrzebom klientów, super atmosfera. Polecam!
Aneta Kowalska

Po godzinach

Karpacz, Apartament Kwiatowy

W wolnym czasie zapraszamy Państwa serdecznie do zarządzanej przez nas „Rezydencji Pod Świerkami” położonej w malowniczym Karpaczu.

Rezydencja Pod Świerkami to wspaniałe miejsce dla osób lubiących wysoki standard i wygodę. Nowoczesny budynek oddany do użytku w 2007 roku położony jest w świerkowym parku, w centrum Karpacza przy ul. Okrzei 1b, na zamkniętym i chronionym terenie.

Zaletą tej lokalizacji jest łatwy dostęp zarówno do ścisłego centrum z kawiarniami i restauracjami jak i do tras turystycznych oraz wyciągów narciarskich. Komfortowo urządzone apartamenty o powierzchni od 35 do 75 m2 zapewniają spokojny wypoczynek, ciszę i relaks.

Każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię oraz łazienkę. Dodatkowo goście mają do dyspozycji podziemny parking.

Serdecznie zapraszamy!
Link do apartamentu

Kontakt

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji skontaktuj się z nami!

Salus HRM

Pl. Powstańców Śląskich 17 A lok. 222
Budynek C (Villa Verona Park)
53-329 Wrocław

tel.: +48 (71) 787 75 40
fax: +48 (71) 787 75 41
e-mail: biuro@biuranagodziny.pl

Czekamy na Państwa:
poniedziałek – piątek: 9.00 – 17.00
sobota, niedziela: na życzenie klienta